André Rieu in het Gelredome

Op zaterdag 15 sept. a.s. zal André Rieu met zijn Johann Strauß Orkest optreden in het Gelredome.

Nadat de koning van de wals de hele wereld veroverd heeft met zijn meeslepende muziek en miljoenen mensen in Europa, Amerika en Azië heeft laten genieten van zijn concerten en laten dansen op zijn Weense walsen, zal hij nu in het Gelredome bij Arnhem een megaconcert geven voor zijn Nederlandse fans.

Afgelopen zomer konden we op tv genieten van zijn weergaloos mooie concert in het keizerlijke Schloss Schönbrunn in Wenen, binnenkort zien we een registratie van zijn live optreden in de wereldberoemde Radio City Music Hall in New York, en over enkele maanden kunnen we eindelijk weer live van deze geliefde violist en zijn orkest genieten in Nederland. André Rieu zelf geniet van zijn overweldigende successen in de hele wereld, maar vindt het desondanks een feest om weer voor eigen publiek op te treden. “In Nederland is mijn succes begonnen. Daarom vind ik het altijd weer heerlijk om na een wereldtournee voor de fans “thuis” te spelen.”

Bij het concert in New York had André Rieu wereldvermaarde gasten: het Harlem Gospel Choir uit New York! Samen met zijn Johann Strauß Orkest zetten ze Radio City Music Hall op zijn kop. Een reden voor André om dit fantastische Gospel koor ook voor het Gelredome uit te nodigen. Behalve het Harlem Gospel Choir zullen ook de schitterende Platin Tenöre met André Rieu en het Johann Strauß Orkest optreden.

Het belooft een spectaculaire avond te worden met indrukwekkende decors en lichtshow, fantastische solisten, meeslepende walsen, klassieke muziek, operette en musical… Alles wat u van deze wereldberoemde André Rieu mag verwachten! Dit mag u niet missen! Reserveer tijdig uw kaartjes.

Kijk voor meer info op www.andrerieu.com.